(RO) Probleme cu scalpul ? Meet my holy grail: Bioderma Node A

Welcome !

Primul meu post este despre 2 produse ce apartin gamei Nodé A de la Bioderma: samponul si masca pentru scalp sensibil si iritat.

Prin martie am “experimentat” usturimi groaznice la nivelul scalpului cand imi spalam parul, dar si cand incercam sa-l usuc sau aranjez. Trebuie sa va spun ca nu am avut niciodata probleme majore cu parul sau cu scalpul, inafara ca se ingrasa al naibii de repede ! Si, pe langa usturime, imi aparusera si niste fulgusori albi, extrem de inestetici in linia parului, dupa urechi si dupa cap ( nu era matreata). Asa ca am hotarat ca e timpul sa “investesc” in produse special concepute pentru scalp uscat si extrem de sensibil.

Dupa cateva ore de cautari online, am hotarat sa-mi cumpar aceste 2 produse de la Bioderma. Am cautat reviewuri de mi-a iesit pe nas, insa fara mare succes; si cum ma gandeam de ceva timp sa ma apuc de blogging am zis “why not kill 2 birds with one stone ?”. Testez produsele, vad daca functioneaza si ma fac si cu primul post pe blog. Smart, huh ? 😀

DSC02097m

Doar aceste doua produse le-am folosit timp de vreo 2 luni. HOLY GRAIL, I tell you !

Samponul este incolor si miroase fresh, verde, usooooor farmaceutic, stiti voi mirosul acela de medicamente.  L-am folosit doar la radacina pana facea putintica spuma, apoi clateam cu apa calduta.

DSC02104m2

Masca este albicioasa si are miros usoooor mai mult farmaceutic. Insa face minuni ! Trebuie lasata sa actioneze 2-3 minute,timp in care veti simti o senzatie de racorire, mentolata, foarte placuta! Apoi se indeparteaza tot cu apa calduta. 

Rezultatele le-am observat extrem de repede, usturimea disparand complet dupa doar cateva spalari !! Iar fulgii si-au luat si ei talpasita. Isi merita toti banii ! Pe sampon am dat 49ron, iar pe masca 61ron.

Vi le recomand cu drag si cu toata increderea daca aveti sau veti avea vreodata nevoie de asemenea produse!

De vreo 2 saptamani am renuntat sa mai folosesc samponul, insa o sa continui cu masca pana o termin. De cand cu sperietura asta, am incetat sa mai folosesc apa extrem de fierbinte cand imi spal parul si nici feonul nu mai e la temperatura si viteza cea mai ridicata. Ah, pentru o perioada nu o sa mai folosesc nici sampoane din comert, pana se desensibilizeaza scalpul.

Va pun si niste poze cu ingredientele, just in case you’re curious.

DSC02099mDSC02098m

Daca ati incercat voi alte produse asemanatoare, care au dat rezultate, do share! 😀

XoX Monica

Leave a Comment

